blåbärsplockning :D

Idag har jag och Oskar varit ute och plockat lite blåbär, var riktigt kul =P
Var bara synd att jag inte hade kameran med, så ni hade fått se hur oskar såg ut :)
Efter en liten stund så kom han igång att plocka han åxå, men dom flesta han bli helt mosade innan dom kom in i munnen, så han såg ut som en liten smurf när vi kom in :) men han verkade tycka att det var kul och jag fick ihop knappt en liter blåbär. blir nog någon fler tur här i höst så vi har blåbär i vinter =) är ju så gott!

Tiden går fort, nu är det mindre än 4veckor kvar på min sköna ledighet, sen är det slut :( tiden går fort när man har roligt!

Ikväll ska vi till Tobias och Mari och äta och se en av dom nya wallander, kuriren tror ja att det var :) hoppas den är lika bra som dom andra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0