Oskar sjuk, igen =/

Nu är Oskar sjuk, igen :( känns som att han är sjuk så ofta.
Feber, men ingen förkylning eller nått. Får väll se om det kommer åxå.
Men det är ju bättre att han är sjuk nu än på jul, vore ju inge kul.

Måste ju nämna att jag har börjat sälja halsband som min moster Rigmor gör,
så är någon intresserad av att titta så är det bara att höra av er!
www.rirem.se kan ni gå in och titta på hennes halsband, jag har även endel av hennes tidigare
kollektioner som inte finns på sidan.

nu ska jag passa på att fixa och dona lite här hemma medans lillen sover.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jättefina smycken...hoppas allt är bra med er!Stor kram från Uppsala

2009-12-17 @ 10:20:21
URL: http://speyside1.blogspot.com
Postat av: Ulla-Karin

Du behöver inte vara bekymrad över att Oskar är sjuk ofta nu. Som gammal "dagisfröken" vet jag att under första halvåret (minst) på dagis ska de genomgå alla dagisbaciller, och deet tar sin tid.

Sen så ska små barn vara sjuka, det är ju så de bygger upp sitt immunförsvar ! (Sagt av en branläkare). Så ge inte upp, det blir bättre, och försök vara ute, fast det vet jag att ni är också !!!!! /Kram till er alla, och kom o hälsa på hos P & A nån dag om ni är i stan !!(Mycket vik. nu under alla helger, men sen blir det mera "som vanligt" igen.)

2009-12-26 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0