Nytt år :)

Då var det ett nytt år, igen :) Känns som att det var nyss som vi skålade in 2009.
Nyår firade vi tillsammans med Tobias, Mari och Anton.
Efetersom jag jobbade så blev det grabbarna som fick fixa middan och mari roade småkillarna.
Och maten blev välgigt bra :) honungskryddad helstekt fläskfile med grönsaksragu (väldigt gott) och potatismos med nötter i. de kan man göra fler gånger :)

Känns som att jag mest har jobbat sen jul, men nästa vecka jobbar jag bara måndag sen ska vi nog upp till Björksele några dagar. blir skönt att bara få koppla av lite :) tyvärr verkar det bli väldigt kallt så det går nog inte att åka så mycke skidor eller skoter som det var tänkt =/.

nä nu ska jag leta åt sängen eftersom de är jobb imorn.


Kommentarer
Postat av: maria holmgren

Hello :)Jag har velat fram och tillbaka, och bestämt mig att jag ändå ska ha en blogg. men den kommer inte att användas lika flitigt och inte alltför privata saker, och en ny (och enklare!) adress. kramen

2010-01-06 @ 14:28:55
URL: http://mkhb.blogg.se/
Postat av: maria holmgren

Jo jag kom tillbaka haha :) Den här gången på en mer lämplig nivå kanske :P Trevlig helg!

2010-01-09 @ 13:54:00
URL: http://mkhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0